logo
 

Charles Leclerc zet een stap in de modewereld

19 mei 2020 — Ferrari F1-piloot Charles Leclerc maakt niet alleen naam en faam op racecircuits, de Monegask zet ook zijn beste beentje voor in de modewereld.

Op maandag raakte immers bekend dat de 22-jarige Charles Leclerc het nieuwe gezicht is van de Lente/Zomer-campagne ‘Made to Measure’ van Armani. Daarmee lijkt Leclerc het voorbeeld van Lewis Hamilton te volgen, die met Tommy Hilfiger zelfs een eigen collectie samenstelde.

“Charles Leclerc is een veelbelovend racepiloot,” aldus mode-icoon Giorgio Armani.

“Ondanks zijn nog steeds erg jonge leeftijd heeft hij al heel wat mooie successen geboekt en toont hij naast zijn overduidelijk talent ook een ongelooflijke vastberadenheid.”

Charles Leclerc veroverde al de harten van de Tifosi en heel wat F1-fans maar is volgens Armani dus ook het ideale nieuwe gezicht van Armani.

“Hij is een nieuw jong gezicht en straalt een ongelooflijke energie uit die bij de Made to Measure collectie past.”

Dit bericht bekijken op Instagram

Charles Leclerc, one of the youngest drivers ever to win a Formula 1 Grand Prix, stars in the #GiorgioArmani Made to Measure Spring Summer 2020 campaign. @charles_leclerc Credits: John Balsom

Een bericht gedeeld door Giorgio Armani (@giorgioarmani) op

image

Koop nu Apple Airpods Pro voor de laagste prijs ooit !!!

Verwante nieuwsitems

F1Journaal Specials

GP van België