logo
 

F1-motoren Honda komen tot leven op twitter

10 maart 2015 — Honda maakt komend weekend haar officiële comeback in de Formule 1 en daar haalt het alles voor uit de kast.


Niet alleen in de fabriek van Honda is alles in het werk gesteld om het op technisch vlak een succesvolle comeback te laten worden, ook de marketingcampagne draait op volle toeren.

Uiteraard pakt Honda maar al te graag uit met het feit dat ze terugkeren naar de koningsklasse van de autosport en uiteraard hopen ze stiekem om zo snel mogelijk een podiumplaats, of zelfs een overwinning, te behalen.

In afwachting daarvan moeten de Honda-fans, en bij uitbreiding alle F1-fans, op een andere manier op sleeptouw genomen worden. En daarvoor zet Honda in op de sociale media. Zo hebben de twee Honda-motoren die de Japanners komend raceweekend voor McLaren voorzien een eigen twitter-account gekregen.

De power units die Jenson Button (PU22) en Kevin Magnussen (PU14) zullen gebruiken in Melbourne zullen niet alleen te horen zijn in Albert Park maar ook hun stem laten weerklinken op twitter.


Geschreven door Geoffrey Van den Elshout

Categorieën: Honda

Verwante nieuwsitems

F1Journaal Specials

GP van Australië