logo
 

Ferrari en Mission Winnow zetten samenwerking na GP van Australië verder

12 maart 2019 — Ondanks dat het feit dat Mission Winnow in Australië nergens op de F1-bolides van Ferrari te bespeuren zal zijn zetten beide partijen hun samenwerking verder.

Dit bericht bekijken op Instagram

Een bericht gedeeld door Scuderia Ferrari (@scuderiaferrari) op

Onlangs raakte bekend dat Mission Winnow uit de teamnaam van Scuderia Ferrari is geschrapt en dat het Ferrari F1-team in Australië met een aangepaste livery zal rijden.

Omwille van een onderzoek door de lokale overheid naar een eventuele inbreuk op tabaksreclame worden de sponsorlogo’s van de F1-bolides gehaald en liet Ferrari weten dat het met een verrassing op de livery zal komen voor de eerste race van het nieuwe seizoen.

Via enkele tweets op Twitter laat Mission Winnow echter verstaan dat het ontbreken van de logo’s op de F1-bolides van Ferrari eenmalig is en dat het meent geen inbreuk te plegen. Daarnaast laat Mission Winnow duidelijk verstaan dat de samenwerking met het Ferrari F1-team wordt verder gezet.

Black Friday Summer Edition

Geschreven door Geoffrey Van den Elshout

Categorieën: GP van AustraliëFerrari

Verwante nieuwsitems

F1Journaal Specials

GP van Australië