logo
 

Lekte McLaren per ongeluk een foto van haar nieuwe wagen?

17 januari 2019 — Heeft McLaren nu wel of niet per ongeluk een foto of 'render' van haar nieuwe F1-bolide online geplaatst?


Bovenstaande foto verscheen deze ochtend op de sociale media. Er werd gezegd dat McLaren de foto slechts heel even online plaatste als op haar Facebook-pagina.

Het zou daarbij om een teaser gaan voor haar nieuwe wagen, de McLaren MCL34. Opvallend daarbij is echter dat het startnummer van de rijder anders op de wagen staat, maar vooral de achtervleugel ging met veel aandacht lopen. Daarop prijkte immers het logo van Coca-Cola.

Tijdens de races in de Verenigde Staten van Amerika, Brazilië en Abu Dhabi wist McLaren Coca-Cola reeds aantrekken als sponsor op de wagen. Vanaf komend seizoen zou die samenwerking dus mogelijk uitgebreid kunnen worden.

Grote vraag is nu echter of McLaren daadwerkelijk de foto online plaatste of niet?

McLaren zelf reageerde door te stellen dat de foto niet van op één van haar kanalen komt. Wie tussen de lijnen door leest ziet echter ook dat McLaren niet zegt dat de foto vals is. Mogelijk is het beeld dus wel degelijk gelekt ...


Geschreven door Geoffrey Van den Elshout

Categorieën: McLaren

Verwante nieuwsitems

F1Journaal Specials

GP van Australië