logo
 

Williams strikt Financial Times als nieuwe sponsor

25 april 2019 — Ondanks de moeilijke situatie waarin het Williams F1 team verkeert is de renstal er toch in geslaagd om een nieuwe sponsor aan te trekken.

Dit bericht bekijken op Instagram

Een bericht gedeeld door ROKiT Williams Racing (@williamsracing) op

Op de Williams FW42 zullen we tijdens de race in Baku een nieuwe sponsor zien staan. Niemand minder dan de ‘Financial Times’ werd bereid gevonden om een nieuwe samenwerking met het Williams F1 team aan te gaan.

Uiteraard zijn ze bij Williams erg trots dat ze de Financial Times al nieuwe partner hebben kunnen inlijven.

“Ik ben verheugd dat ik de Financial Times als nieuwe officiële partner van ROKiT Williams Racing kan aankondigen,” aldus Claire Williams.

“Op slechts enkele jaren tijd is het landschap van marketing en het verkrijgen van merkbekendheid in de sportwereld, inclusief de Formule 1, serieus veranderd.”

“De opportuniteit om samen te werken met de Financial Times en deze nieuwe vormen van media en digitale mogelijkheden te omarmen is enorm opwindend voor zowel ons team alsook de bestaande partners.”

Black Friday Summer Edition

Geschreven door Geoffrey Van den Elshout

Categorieën: Williams

Verwante nieuwsitems

F1Journaal Specials

GP van Australië